מדוע אנחנו?

מהו הסדר החכם שמאחורי הסדר?


הנחת היסוד אומרת ש"כל אחד יכול" לסדר, האומנם?


אם זה היה כל כך פשוט לסדר אלפי פריטים שנצברים במהלך החיים, הרי שלא הייתה ל'טוב(ע)ים בניירת' זכות קיום כלל.

המציאות שונה ומורכבת יותר. ישנם חסמים אישיותיים ומבניים שאינם מאפשרים לנו לפנות זמן, כוחות ותעצומות נפש לגשת ולערוך "פסח" בערמות הניירת המצטברות משנה לשנה.


ביניהם, נוכל למצוא:


1. העדר ידע – מה צריך לתייק, איך צריך לתייק, לכמה זמן, מה אפשר לזרוק, מה צריך לגרוס?
2. שיטות עבודה שגויות – יש כאלו שחוו ארגון של הניירת שוב ושוב ועדיין לא מצליחים למצוא שום דבר. זה מייאש.
3. פחד מכישלון – שלא נעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו ואז הסיכוי שנעיז להתמודד עם זה פעם נוספת שואף לאפס.
4. הצפה רגשית – שעשויה לעלות בעת ההתעסקות עם הניירת (כעס, לחץ, געגוע...)
5. הפחד מטעויות – כמו השלכת מסמך חשוב, תיוק במקום בו לא נמצא אח"כ את המסמכים ועוד...
6. העדר זמן וחוסר פניות – אנחנו באמת עסוקים בהמון דברים מאוד חשובים.
7. בעיות של קשב וריכוז – שלצערנו מתגלות אצל יותר ויותר אנשים ואז חוסר ההצלחה מעצים את תחושת הכישלון וזה ממש חבל.

 

זה לגמרי בסדר. לא כל אחד יכול לדעת הכול ולא כל אחד טוב בארגון וסדר, בעיקר כאשר מדובר במסמכים ובניירת. בשביל זה 'טוב(ע)ים בניירת' הוקמה!

 


למה כדאי להעביר את עבודת הסדר לחברה המתמחה בכך?


בדיוק כמו בכל מקצוע. אנחנו לא יכולים להיות טובים בהכול. ניצול זמן אפקטיבי של חיים אינטנסיביים בעידן הצפוף שבו אנו חיים, הוא הכרחי. לכן ''טוב(ע)ים בניירת'' מזמינים אתכם להתרכז במה שאתם יודעים לעשות מצוין ולהשאיר לנו את העבודה שאיננה גולת הכותרת של הצלחתכם.
מעבר לכך, העברת עבודת הסדר ל'טוב(ע)ים בניירת' מאפשרת לכם:


• להתפנות למה שאתם באמת צריכים לעשות
• להיות מסוגלים להיעלם לתקופות מבלי לדאוג שאלו שנשארו לא ימצאו מסמכים שמצריכים טיפול
• ליהנות מידע מקצועי נרחב וממומחיות אל מול מוסדות וגופים ממשלתיים
• לחוות שקט נפשי וראש שקט אחת ולתמיד

 

קשה לנו לכתוב את השורות הבאות, אבל הן חלק מהחיים. ניירת מסודרת מאפשרת "העברת מקל" קלה ויעילה במקרים של:


• פטירה
• פירוק שותפות
• גירושין
• תביעות משפטיות לא מתוכננות
• אסונות
• ועוד

 

מה לעשות, גם על זה חייבים לחשוב!

 

 

אז איך עושים את זה?


לפני הכול, מחליטים שהגיע הזמן לארגן את הניירת, המסמכים והערמות שהצטברו עם השנים. אם אתם מרגישים שזהו, צריך לקחת את האחריות לידיים, רק אז אתכם מוכנים.


אם אתם עדיין מתלבטים, אתם מוזמנים לענות על השאלון, ואנו נאבחן את רמת הדחיפות להתחלת התהליך, או שאתם מוזמנים לקבוע איתנו פגישת ייעוץ ראשונית, ללא כל התחייבות מצדכם.

 

 

אם החלטתם, בואו נצא לדרך:


1. מלאו את הפרטים האישיים שלכם וענו על מספר שאלות אפיון צרכים ורצונות בטופס הפנייה באתר ואנו נשוב אליכם בתוך 48 שעות.
2. למעוניינים להזמין בטלפון, לענות על השאלות באופן ישיר, אתם מוזמנים להתקשר אלינו ישירות, בטלפון 052-2744762
3. במקרים בהם העבודה מורכבת במיוחד, תיערך פגישה מקדימה אצל הלקוח, לארגון המחשבות והתהליך (בתשלום).
4. בתוך 48 שעות יתקבל במייל שלכם מסמך ובו רשימת הפעולות המקדימות שיש לעשות וכן הצעת מחיר מסודרת.
5. לאחר סגירת הפרטים, יוצאים לדרך. קיימות שתי אפשרויות המותאמות לצרכים הספציפיים של הלקוח ולפרופיל העבודה הדרוש:
a. באם הטיפול בניירת מחייב עבודה במקום עצמו, עדנה וצוות 'טוב(ע)ים בניירת' מגיעים עד הבית/המשרד, מתייצבים לעבודה במקום ויוצאים רק בתום ימי העבודה הדרושים והדרכת הלקוח.
b. באם הטיפול אינו דורש עבודה במקום עצמו, הלקוח יתבקש לרכז את כל הניירת בארגזים של ''טוב(ע)ים בניירת'. לאחר ריכוז החומר יגיע אל הלקוח שליח לאיסוף הארגזים. עם הגעת החומר תתחיל עבודת הארגון. בתום ימי העבודה (אשר ידווחו מראש ללקוח) תוחזר הניירת המסודרת באמצעות משלוח חוזר.
6. לקוחות המעוניינים לקבל הדרכה אישית יוכלו ליהנות ממנה עם החזרת הניירת המאורגנת.
7. מנוי שנתי לסדר בחיים! ניתן לרכוש מנוי שנתי המאפשר ללקוחות ליהנות ממערך סידור קבוע חד-שנתי בתאריך שנקבע מראש ומשוריין ללקוח. במקרה כזה, מדי שנה יועברו המסמכים והניירת שהצטברו בשנה שחלפה, יתויקו ויסודרו כהמשך ישיר לעבודה השגרתית.